:: Menu ::
:: Sponsorzy ::



SpeedMed

Park Linowy Kielce

E-Pamir

SportPower

Go-Sport

9a

Dynamik





:: Partnerzy ::











:: Pogoda ::
Prognoza ICM UM
Prognoza ICM COAMPS


:: Przejścia-Kielecczyzna ::
Cele działu:
1. Gromadzenie informacji o przejściach w podkieleckich rejonach wspinaczkowych.
2. Aktualizacja internetowego przewodnika po świętokrzyskich ogródkach wspinaczkowych poprzez:
- wpisywanie propozycji wycen dla istniejących dróg - co pozwoli lepiej określić ich trudności
- zamieszczanie informacji o nowo powstałych (poprowadzonych) drogach, "odkopanych" ścianach czy też całych ogródkach (te informacje należy zamieści w polu KOMENTARZ w poniższym formularzu)

Zapraszam do wpisywania swoich dokonań.

:: Archiwum: 2004-2005 :: 2006 :: 2007-2008 ::

:: Wszystkie Przejscia ::
Statystyki dla uztytkownika Ziolo
TrudnoscDróg
Drogi III:0
Drogi III+:0
Drogi IV:0
Drogi IV+:0
Drogi V:0
Drogi V+:2
Drogi VI:6
Drogi VI+:6
Drogi VI.1:6
Drogi VI.1+:0
Drogi VI.2:2
Drogi VI.2+:0
Drogi VI.3:0
Drogi VI.3+:0
Drogi VI.4:0
Drogi VI.4+:0
Drogi VI.5:0
Drogi VI.5+:0
Suma:22
Najlepszy OS:;
Najlepsze RP

Rejon Droga, wycena, styl Data przejścia Autor przejścia

Stokówka Apel Bezrobotnych VI.2 RP 2011-10-02Ziolo
Druga droga w tym stopniu trudności ale znacznie łatwiejsza od wyzwania. Po znalezieniu odpowiednich patentów puściła w pierwszej próbie z dołem. Całość patentowana od dołu. Przyjemne i bezpieczne wpinki.

Stokówka Wielkie Wyzwanie VI.2 PP 2011-10-01Ziolo
Droga tak jak nazwa, była wielkim wyzwaniem, po sugestii, że jedynie przejście w lewo jest honorne, z ostatniego trudnego przechwytu spadłem około 10 razy :) Ale następnego dnia poszło w drugiej próbie.

Stokówka Bułka z masłem VI+ RP 2011-09-04Ziolo

Zelejowa Za wszelką cene VI.1 RP 2011-08-20Ziolo
Bardzo, bardzo fajna droga, po przewieszonej części, gdy wydaje się, że jest po trudnościach pojawią się przewinięcie przez filarek które może zaskoczyć :)

Zelejowa Krótkie spięcie VI OS 2011-08-20Ziolo
Droga jednego ruchu, więc warto się spiąć by strzelić ją z OSa :)

Zelejowa No Pain VI.1 RP 2011-06-28Ziolo
W topo pomiędzy VI (dla tych co lubia bulderowac) a VI.1 (dla tych co nie lubią dróg z baldami) i tak bym pozostawił :P

Zelejowa Cieć w rakach VI OS 2011-06-28Ziolo

Zelejowa Rodeo VI+ OS 2011-06-28Ziolo

Wykień Gorycz porażki VI RP 2011-05-15Ziolo
Niestety bez ryski nie chciało puścić :(

Wykień Mniej niż zero V+ RP 2011-05-15Ziolo
Pierwszy droga na tradzie na wykieniu :)

Stokówka Coś pięknego VI.1 RP 2011-05-14Ziolo
Dużo fajniejsza od sąsiadki, bardzo fajne bulderowe ruchy...

Stokówka Beatrix VI+ RP 2011-05-14Ziolo
Droga w stylu zrób i nigdy nie wracaj :)

StokówkaRATM VI.1 RP 2011-04-30Ziolo
Bardzo patenciarski start na płycie, ale poźniej bardzo przyjemne wyjście przez okap...

Stokówka Konie idą na lewo VI.1 RP 2011-04-30Ziolo
W pierwszej próbie tego dnia... bardzo fajna droga..

Stokówka Motyla Noga VI.1 RP 2010-11-03Ziolo
Przejście tej drogi uznałbym za nietypowe, wpierw przystawiłem się na świeżego na początku dnia i nie puściła, wiec dałem sobie spokój. Pod koniec dnia Kris z Zbychem namówili mnie, żebym spróbował jeszcze raz i zdjął ekspresy. Bez wiary na jakąkolwiek szanse wejście zacząłem powoli wpiąć się w górę aż jakimś cudem wpiąłem się do łańcucha. Droga zajebista :) Dzięki Krzysiu i Zbychu za motywację...

Stokówka Poznańskie dziewczęta VI+ RP 2010-11-03Ziolo
Najfajniejsza 6 na stokówce, harda

Stokówka Przepuklina Lewostronna VI+ RP 2010-11-03Ziolo
Droga która stała na przeszkodzie do skompletowania wszystkich 6 na stokówce, więc trzeba było dopełnić formalności

Stokówka Atak Wiewiórek VI RP 2010-05-26Ziolo
Start ciągle mokry ale jakoś dało rade.

Stokówka Dynacem V+ RP 2010-05-10Ziolo
Fajny okap...

Stokówka Aloha VI+ RP 2009-04-23Ziolo
Droga krotka ale tresciwa, bardzo fajny początek, trzeba wejsc na polke prawie nie majac chwytow, pozniej dalekie siegniecie do dziuro klamy, po wpince robi sie ciekawie, maly scisk na 2 palce na prawa reke, potem male zeberka na lewa, po tym malym problemie wyjscie na trawke i stanowisko, polecam dla tych co lubia drogi krotkie i bezpieczne,

Stokówka Elwis VI RP 2009-04-23Ziolo
Na początku, po klamach, fajne siegniecie z ryski do klamy przed druga wpinka, potem wyjscie z dziurki, wpinka i odpoczynek na półce, przed cruxem, ktory mam rozpracowany juz chyba na 100 sposobow, bardzo fajny crux, niscy musza poruszyc glowa a wysocy od razu siegna, po 4 wpincy lajtowa az do starego stanowiska, potem ostrożny trawersik w lewo do nowego stanowiska, POLECAM

Stokówka Koniec sezonu 2004 VI PP 2009-04-19Ziolo
na początku wspinanie po bardzo fajnej rysce, potem wyjście na trawki, droga bardziej dla dziewczyn, nie wymaga siły a dobrego balansu ciałem :P No i pierwsze VI w tym sezonie :)

Od 18-02-2006 strone odwiedziło :
(C) 2004 - 2018. Herman & Zioło