:: Menu ::
ďťż
:: Sponsorzy ::



SpeedMed

Park Linowy Kielce

E-Pamir

SportPower

Go-Sport

9a

Dynamik






:: Partnerzy ::









Nasze-Ska�y

:: Pogoda ::
Prognoza ICM COAMPS

Prognoza ICM UM

Prognoza Onet.pl

Prognoza WP.pl

:: Przejścia-Kielecczyzna ::
Cele działu:
1. Gromadzenie informacji o przejściach w podkieleckich rejonach wspinaczkowych.
2. Aktualizacja internetowego przewodnika po świętokrzyskich ogródkach wspinaczkowych poprzez:
- wpisywanie propozycji wycen dla istniejących dróg - co pozwoli lepiej określić ich trudności
- zamieszczanie informacji o nowo powstałych (poprowadzonych) drogach, "odkopanych" ścianach czy też całych ogródkach (te informacje należy zamieści w polu KOMENTARZ w poniższym formularzu)

Zapraszam do wpisywania swoich dokonań.

:: Archiwum: 2004-2005 :: 2006 :: 2007-2008 ::

:: Wszystkie Przejscia ::
Statystyki dla uztytkownika kuba
TrudnoscDróg
Drogi III:0
Drogi III+:0
Drogi IV:0
Drogi IV+:0
Drogi V:0
Drogi V+:0
Drogi VI:0
Drogi VI+:0
Drogi VI.1:0
Drogi VI.1+:0
Drogi VI.2:1
Drogi VI.2+:3
Drogi VI.3:1
Drogi VI.3+:2
Drogi VI.4:6
Drogi VI.4+:1
Drogi VI.5:2
Drogi VI.5+:1
Suma:23
Najlepszy OS:;
Najlepsze RP

Rejon Droga, wycena, styl Data przejścia Autor przejścia

Stokówka dziewiąty oblak VI.5+ RP 2018-05-07kuba
Mowa propozycja przewiechy :) start śpiochem i w lewo do drajtulu. Droga dość ciągowa i przypomina westowe 8a , dość dobrze znam przewieszenie i wydaje mi się że to bardziej 6.5/5+ ale właśnie że dobrze znam tą skałkę proponuje wyższą wycenę. jak ktoś z zewnątrz przyjedzie to może być mu trudno. na drodze mamy (niestety ) dwa ograniczniki 1 idąc w lewo dochodzimy do przerysy ponad kruksem do obłych klamek, to ważne gdyż idąc dołem a da się można łatwo zejść do no handa. tak idąc jak napisałem zejście do no handa po oblakach jest tak samo trudne jak pójście w lewo do dziupli z lewara więc się nie opłaca i troche psuje ciąg 2 dalej droga idzie do dziupli i robimy dilferka i tu kolejny ogr- nie łapiemy dwóch klam wpinkowych przy stanowisku. jest to dość wysoko więc nie jest to głupi ogr że klama przed twarza i nie można łapać:) dalej idziemy w lewo do drajtulu i wyjście do stanu. droga fajna, ciągowa po dobrych chwytach. może po za startem:) zachęcam do powtórzeń - na drodze można spotkać wszystko to co na westowych ciągowych 8kach , no może prócz kaloryferów:}

Stokówka kombinacja LD 6.5/5+ PP 2013-08-14kuba
Start drajtulem po czwartej wpince odbicie w prawo do wpinki od dilferka i wyjście do stanu z lewara. Bardzo fajny wspin po dobrych chwytach. Droga posiada ogr- nie korzystamy z nyży od drajtula oraz klam znad stanu dilferka. Wycena - hmm może trudniej, może łatwiej zależy jakie kto patenty wymyśli. ale naprawde fajny wspin

Stokówka śpioch VI.5 PP 2013-08-14kuba
Po obrywie około 6.5. Dynamiczne ruchy po oblaczkach. lajtowe w swojej wycenie.

Stokówka kombinacja dhajtul+dilfer VI.5 PP 2013-08-05kuba
Start drajtulem po 4 wpince przejście do stanowiska z dilferka. Na drodze jest ogr. - nie ma dziupli z drajtulu. Bardzo fajny wspin po krawądkach, polecam - jedna z lepszych dróg na stokówce.

Kadzielnia Nad JeleniowskąPłyta VI.2+ PP 2013-06-28kuba
fajna techniczna płytka.Nie widać stopni ani chwytów. Jak sie pozna ustawienie wg mnie miesci sie w stopniu 2+. Gdyby było jeszcze jedno miejsce wtedy z 6.3 by było. Ale niewiem nie znam sie 3 tyg ładowałem na drągu więc takie techniczne piony wydaja mi sie nie trudne:)

Stokówka Zdążyć przed Czyżykiem:) VI.3+ PP 2013-06-24kuba
Taka kombinacja/wariacja - start wierzącym wyjście śpiochem. Kombinacja daje możliwość zrobienia fajnego górnego balda z śpiocha .nazwa to pomysł migaska:)

Zelejowa szybkosc czasu ograniczona:) VI.4 PP 2012-09-02kuba
Taka troche kombinowana wariacji :) droga biegnie jak szybkosc czasu -ale klatą po ringach:)- u góry ogranicznikiem jest z prawej: pomarańczowa plama po obrywie. nie łapiemy chwytów które są na niej i za nią. z lewej strony ogranicznik linia ringów od żmijii zabija- tzn kant łapiemy ale w linii ringa .

Zelejowa szybkosc czasu VI.2+ PP 2012-08-19kuba
mocne 2+. fajne dalekie ruchy po średnich chwytach.

jaskinia piekłokamienie kałowe 7B INNE 2012-05-25kuba
BULDEREK W GŁĘBI JASKINI. STARTUJE - LEWA REKA SCISK, PRAWA PODCHYWTOWA KRAWĄDKA - BULDER POKONUJE PRZEWIESZONY FILAREK KOŃCZY SIĘ W DACHU W ZAKLINOWANYM KAMIENIU. JEST TO PIERWSZY Z 3 PRZEWIESZONYCH FILARKÓW.

Stokówka heavy metal VI.4 PP 2012-05-19kuba
robiona bez klamy z apelu. bardzo fajny wspin.

Zelejowa kumitsu VI.4 PP 2012-05-25kuba
Bardzo ładna droga- ciągowa po dobrych chwytach. Niestety krucho!!! Polecam czujną asekuracje szczególnie przy 3wpince. Raczej nie trudna jak na tą wycenę choc moze mi spasowała . Heavy metal na stokówce trudniejszy

jaskinia piekło jesteś rzadki 7a+ INNE 2012-05-20kuba
Dzis odwiedziliśmy jaskinie piekło nad skibami. Ma ona potencjał bulderowy. Niestety bywa mokra:( wczoraj koło 21 podczas rekonesansu było w niej sucho dzis jak poszlismy na wspin 15-17 płynęła, Poczysciłem zamagnezjowałem i się dało. Padły 3 baldy - lewy kancik - 6c, prawy kancik 6a i bald około 7a+ start po lewej stronie jaskini w nyży okolo 1m od wejscia do jaskini - top w klami w dachu ( druga dziura w stropie od wejscia) w środku sa możliwosci porobienia fajnych baldów na "misia"jeśłi będzie sucho

Zelejowa the bill 6.4+ PP 0000-00-00kuba
Droga łącząca - czwarty oddech kaczuchy z wyjściem od credo. dwa baldy przedzielone dobrym restem. Wycena to propozycja, zachęcam do weryfikacji:)

Zelejowa credo VI.4 RP 2011-08-14kuba
Wyrównanie zaległości na zelejowej:). Fajny patenciarski bulderek. Padły jeszcze: - hermanówka- 6.2+, nazwa adekwatna do charakteru drogi:) - droga do uni6.3 - szpony mamony 6.2+/3- krucha , niebezpieczna:( Wszystkie w 2 próbie. Wg mnie wycena każdej z tych dróg jest bardzo zbliżona.

Stokówka prze-prost VI.4 VI.4/4+ PP 2011-05-14kuba
droga startuje przerysą hubera, po zrobieniu 2 wpinek przechodzi lekko w lewo w kierunku prostowania lewara i wychodzi nim( BEZ DZIUPLI Z LEWARA). na drodze brakuje ringa na dojsciu do lewara. ja korzystałem z długiej pętli przywiazanej do 4 ringa z przerysy, ukierunkowanej za pomocą starej plakietki. STARA PLAKIETKA NA DOJSCIU DO LEWARA NIE MOZE BYC UZYTA DO ASEKURACJII!!!!EWENTUALNIE JAKO ODCIAG!!Według mnie jedne z fajniejszych ruchów na przewieszce, nie mówie tu o 4 pierwszych metrach bo to gemel bardzo kruchy , ale o samym dosjciu do lewara. Wycena: jeśłi lewar wprost ma 6.4 to tu dochodzą 4 ruchy czyli powinno byc troche trudniej.

Stokówka wariant prostujący Lewara VI.4 PP 2011-04-19kuba
Bardzo fajny baldzik , raczej nie trudne w swej wycenie, kwestia odpowiedniego patentu.

Stokówka śpioch VI.4+ PP 2011-04-02kuba
Droga na przewieszce pomiędzy : mordobijem a wierzącym. Dwa baldy przedzielone łatwiejszym terenem. Start trudności jak na mordobiju tylko góra trudniejsza stąd wycena. Zapraszam do powtórzeń i weryfikacji. Jest to chyba jedna z ostatnich niezależnych linii na przewieszce.

Stokówka żebra urbana 6.4/5 PP 2010-10-23kuba
Charakter drogi- palczasta płytka, dalekie ruchy po małych krawądkach. Wycena- wg mnie zależy od wzrostu , dla niskich( poniżej 178cm) zdecydowanie trudniejsze i może sie plasować w stopniu 6.5, dla wyższych może być 6.4+. Kolejne przejścia może coś wyjaśnią:)

Stokówka sztuka kompromisu VI.3+ PP 0000-00-00kuba
Bardzo ciekawa linia. mimo iz znam dosc dobrze przewieche w pierwszej próbie spompowala mnie strasznie. w koncu zrobiłem w 3 probie gdyz w drugiej urwalem chwyt:) bardzo ciekawa koncówka POLECAM

Stokówka Mordobij VI.4 PP 2009-04-23kuba
Szkoda ze tak sie sypie:(, trudnosci wg mnie 6,4 . klenio wstawiałes sie ostatnio do drajciulingu?poza tym na twojej stronie drajciuling widnieje jako 6,4+ wiec ....:)

Stokówka przerysa hubera VI.2 OS 2009-04-23kuba
Przyjemnosc z wspinanie odwrotnie proporcjonalna do wyglądu drogi:) bardzo przyjemne wspinanie , wg mnie trudnosci porównywalne do styczniowego dat nie pamietam

Stokówka radio campo VI.3 PP 2009-04-23kuba
zarówno dolna sekwenja jak i wyjscie troche trudniejsze od "wierzącego"

Stokówka Wierzący, ale mocno błądzący VI.2+ PP 2009-04-23kuba
Ładna droga sekwencja po oblaczkach i ciekawa wyjscie. Według mnie bardziej 6,2+ zadne z miejsc na drodze nie posiada trudnosci 6,3 a miedzy nimi wygodny rest

Od 18-02-2006 strone odwiedziło :
(C) 2004 - 2018. Herman & Zioło