:: Menu ::
:: Sponsorzy ::



SpeedMed

Park Linowy Kielce

E-Pamir

SportPower

Go-Sport

9a

Dynamik





:: Partnerzy ::













:: Pogoda ::
Prognoza ICM UM
Prognoza ICM COAMPS


:: Przejścia-Kielecczyzna ::
Cele działu:
1. Gromadzenie informacji o przejściach w podkieleckich rejonach wspinaczkowych.
2. Aktualizacja internetowego przewodnika po świętokrzyskich ogródkach wspinaczkowych poprzez:
- wpisywanie propozycji wycen dla istniejących dróg - co pozwoli lepiej określić ich trudności
- zamieszczanie informacji o nowo powstałych (poprowadzonych) drogach, "odkopanych" ścianach czy też całych ogródkach (te informacje należy zamieści w polu KOMENTARZ w poniższym formularzu)

Zapraszam do wpisywania swoich dokonań.

:: Archiwum: 2005 :: 2006 :: 2007-2008 ::

:: Wszystkie Przejscia ::
Statystyki dla rejonu: Boniek
DrógPrzejść
Drogi III:0
Drogi III+:0
Drogi IV:0
Drogi IV+:0
Drogi V:0
Drogi V+:0
Drogi VI:3
Drogi VI+:2
Drogi VI.1:6
Drogi VI.1+:2
Drogi VI.2:7
Drogi VI.2+:1
Drogi VI.3:2
Drogi VI.3+:0
Drogi VI.4:1
Drogi VI.4+:1
Drogi VI.5:1
Drogi VI.5+:0
Suma:28

Rejon Droga, wycena, styl Data przejścia Autor przejścia

BoniekKaskady VI.1 PP 2018-07-28czyzyk
Taki fleszosajcik z zaczepkami. Bardzo łatwe i przyjemne VI.1, choć nie wiem czy spełniam wyśrubowane kryteria wyceniania dróg za VI.1;) Dobre na pierwsze prowadzenie, wielkie chwyty i stopnie:)

BoniekFilar Wódki VI.3 PP 2018-07-28czyzyk
Ładne, normalne VI.3. Jura dała po pysku, buty jechaly jak nigdy. Trzeba wracać w piaski i oblaki:)

BoniekKaskady VI.1+ PP 2018-07-28Kasia Wurszt

BoniekKaskady VI.1 OS 2018-07-28Ksaweryn
Ta droga to poezja wspinania - lekki przewis, same dobre chwyty, coś pięknego! Dla mnie obowiązkowa droga w rejonie.

BoniekBlizny VI.3 PP 2018-04-22ManiekFjederow
Fajne balderowe ruchy w crux-ie. Dojście do pierwszej wpinki (dość wysoko) po szrocie psuje całą estetykę drogi.

BoniekWejście smoka VI.2 PP 2018-04-22LeSzek Szymański
Do OS zabrakło jednego ruchu… padło jeszcze ; Kaskady VI.1 – 0S, Hej pysiory VI.1+ FLASH, Mapet show VI.1 –PP, Haracz VI+ FLASH,UU dedum dedum VI-RP, Pepeszka VI+ RP, Bonio – 0S.

BoniekTeleportacja VI.2 PP 2017-05-28wojak
Trikowa, samo łapanie chwytów i zginanie ręki niewiele pomoże :) Mapet czy coś takiego też fajne

BoniekWariant R (KA) VI.1 OS 2017-05-28Małgośka
jeszcze: UU dedu dadum (VI FL), Pepeszka (VI+ FL), Motyl (IV OS :) i dzikie tłumy, wszystko pozajmowane

BoniekBurgundia VI.2+ PP 2014-06-09ManiekFjederow
2pr. Droga typu trzy skurcze i sława. Rejon fajny. Na upalne dni w sam raz.

BoniekWariant R(KA) VI.1 PP 2013-06-22Domi
milimetry dzieliły mnie od OSa :/ droga coś pieknego - zdecydowanie w moim stylu! Nie korzystając z dziupli, w której można zrobic rest fajny ciąg trudności.

BoniekWariant R (KA) VI.1 FLASH 2012-07-22Gleba

BoniekUU dedum dadum VI FLASH 2012-07-22Gleba

BoniekPrezydent VI.5 PP 2012-07-22Herman
2 próba. Ładna droga po dobrych chwytach przedzielona 2 no może 3 bulderkami. Polecam

BoniekBurgundia VI.2 PP 2012-04-29Aneta
Droga w skałoplanie ma 2+, ale wg moich odczuć ma max.6.2. W sumie łatwe.

BoniekWyjście Smoka VI.2 PP 2012-05-01czyzyk
Zrobiona w 2 próbie. Fajny rejon, przyjemne drogi po plytach. Polecam. Padlo jeszcze jakies VI.2 i pare latwiejszych.

Boniek UU dedum dadum VI FLASH 2012-05-01Bożena

BoniekPepeszka VI+ OS 2012-05-01Robek

BoniekUU dedum dadum VI FLASH 2012-05-01Robek

BoniekPepeszka VI+ OS 2011-06-14Karol

BoniekBonio VI.2 RP 2011-06-14Mormon
Jedno mocne miejsce na drodze. Fajny wspin, fajna ekipa, coś pięknego.

BoniekKobiety prostej twarz VI.1+ FLASH 2011-06-14Mormon
Przepiekne wspinanie na Bońku.

BoniekChuj wam w dupę VI.2 FLASH 2011-06-14Wojak
Z wyglądu trąci parchem, fajne ruchy, nazwa jeszcze fajniejsza :) Kobiety Prostej Twarz .1+ FL - trza myśleć. Wejście Smoka .2 FL, Wariant R (KA) .1 - ładne. Wyrównałem porachunki z Wściekłymi Palcami .2+?(po stefanowych drogach straciłem, umiejętność wyceniania) 1pr. PP - fajna ruta z haczykiem. Herman dobrze flash-uje!

boniekZagadka Niepoczytalności VI.4 PP 2010-07-14kuba
bulderowy charakter, dobre chwyty dalekie ruchy. boniek fajny wspin szczególnie w upalne dni.

boniekprostowanie gardła skazańca VI.4+ PP 2010-07-14kuba
bulderowa, przewieszona po dobrych chwytach, w przewodniku widnieje jako 6.4 ale wg mnie trudniejsze.

boniekPotępienie 6.4+/5 PP 0000-00-00kuba
Robione w 30 stopniowym upale:( masakra. Droga bulderowa, 8 wpinek jedno trudniejsze miejsce , mocny krzyż z plecków. fajny wspin

BoniekNiepotrzebne zwycięstwo VI.2 RP 2009-09-05Robert
Super droga, bardzo fajne ruchy choć na pierwszy rzut oka można się zniechęcić. Poza tym poszło Wyjście smoka VI.2 RP, Bonio VI.2 RP, Teleportacja VI.2 RP, Bez Kancie VI.1 OS, MApetek VI.1 RP, Wariant KA VI.1 OS, KukuRyku na kamyku VI.1 OS, U Dadum Dadum VI OS

BoniekBonio VI.2 PP 2009-09-05Kasia
Bardzo fajna droga. Szybka wedeczka i poszla w pierwszej probie prowadzenia :)) Udalo sie jeszcze zrobic: Kobiety prostej twarzy 6.1+ RP (super wspinanie), Kaskady 6.1+RP, Kukuryku na kamyku 6.1 (smieszna:), Wariant KA 6.1 RP, Gotyk 6+, UU dadum dadum 6.

BoniekWariant R(KA) VI.1 FLASH 2009-07-12mormon
padło tego dnia jeszcze innych 10 lini. Szkoda że się kończył dzień, bo piękna wycena wisiała w powietrzu.

Od 18-02-2006 strone odwiedziło :
(C) 2004 - 2018. Herman & Zioło