:: Menu ::

:: Przejścia ::
Rejon Droga, wycena, styl Data przejścia Autor przejścia

Sperlonga - Grotta dell\'Areonauta Su Sardo 7a+/b RP 2.I.2006Herman
Niezwykle wytrzymałościowo siłowa droga. Wrzyciu się tak nie złatałem... Po 10m locie w trzeciej próbie póściło.

Sperlonga Grota Invidia 6b RP 1.III.2006Głowa
No comment, brak formy

Łyse Skały Prostowanie Zulusa VI.2+ OS 1.IV.2006Herman
Ładna droga i nie trudna. Pozatym na łysych powstało kilka nowych dróg, obitych przez Skwira. Są to głównie IV-VI. Tak wiec można się rozwspinac i zrobi wynik bo trudniejsze drogi są raczej lajtowe. Choc Niedzielny Dylferek VI.2 który tego dnia tez zrobiłem OS wydał mi się mocny:)).

Zaklęty Mur Mordarka VI.2 OS 2.IV.2006Herman
Mega lajtowe VI.2. Raczej VI.1+. trudności porównałbym z posadzką. Zaklęty Mur to świetny rejonik na rozwspinanie sporo tu VI. Drogi mają do 25-30m. Choc troszke ziemi jeszcze to jest całkiem miło. No i nie ślisko!!!

Psia klatka Boski ból VI.1 PP 8.IV.2006Głowa
Fajna droga, polecam

Rzędkowice Pi ching VI.4+ RP 9.IV.2006Herman
Padło niemal że Flashem. Póściło ku mojemu zaskoczeniu odrazu w pierwszej próbie bez jakiegokolwiek patentowania. Klenio gadał że bardzo parametryczne wiec się nie starałem na starcie i rzeźbiłem cosik z liną (gdzies pod rekę mi właziła i nie próbowałem kluczowego startu :)))... Dlatero RP :((. Gdzie mój windstopper:((

Rzędkowice Pi ching VI.4+ RP 9.IV.2006Klenio
Miły sezonu początek. A herman... e chłopy ten to pokazał klasę. Gdyby tylko łapy pod linę nie pakował...

Rzędkowice Szczęść Boże VI.2 OS 9.IV.2006Klenio
Dość długa, miejscowa, z rzadka obita.

Rzędkowice \"...\" VI+ RP 9.IV.2006Mormon
Aż wstyd wpisywać takie przejścia jak się popatrzy na kolegów. VI+ tylko ale trudniejsze zdecydowanie od np. Drink bar VI+

Łyse Skały Andrzej Kmicic VI.3+ Flash/PP 22.IV.2006Herman
Trudności w przewieszeniu wiec nie było problemu:)). Wisiały 2 pierwsze expresy :)). Wiec po Kieleckiemu PP, a po krakowskiemu Flash:))

Dol. Kobylańska Płyta Szymona VI.2 Os 21.IV.2006Herman
No mocna i piękna droga. 25m wspinania w dosc dobrej skale. Droga techniczno wytrzymałościowa.

Krzemionki Esteci VI.3+ PP 27.IV.2006Herman
Droga biegnie lekuchno przewiaszona płytą. Ciąg po chwytach które zaczynają działać gdy się odpowiednio wstawimy - droga techniczno-ciągowa.
Co do Krzemionek to całkiem fajne skały i nie wyślizgane!!!
Doktorowi i Michalskim by sie podobało bo 10m od skał jest plac zabaw dla dzieci:)))

Sulov, Tabula Mirove prebudienie 7- Flash 2.V.2006Mormon
Najmocniejsza linia którą zrobiłem w Sulowie jako droga jednowyciągowa, mocne linie są tam strasznie, wyceny bardzo hardcorowe, przeloty dość rzadkie, uczyłem się wspinania od początku, nowa skała, nowe ruchy, a ja drewniany jak pinokio. Reszta dróg jednowyciągowych, które zrobiłem to: Śpagety plus 6 OS Scrabania 5 OS Drevenny terminator 4+ Flash Hura system 5 OS

Sulov Kopa zlosti 6 OS 3.V.2006Mormon, Klenio
droga dwuwyciągowa, w wolnym tłumaczeniu na Polski nazwa to dużo złości, co by się zgadzało, typowo górskie wspinanie, naklołem się co niemiara, idziesz albo płytą, bezpiecznie, wpinki do ringów, albo kominem ale lot wtedy to wahadło i rozpierducha w kominie. Mormon oczywiście zapomniał o Kobylańskiej i poszedł kominem, jeszcze mam ciarki na plecach. Generalnie do większości dróg należy dodać plusika i mamy polskie wyceny. Zrobiliśmy jeszcze drogę trzywyciągową: Rapsodia v modrom 6- OS

Mirów W jedności siła VI/VI+ OS 28.V.2006Mormon
fajna dróżka na szafie w Mirowie, dość rzadko ale sensownie obita, polecam. Tego dnia jeszcze OS, VI koło ludzie silnej woli, też polecam na OS

Mirów Rum z Colą V+ OS 13.V.2006Łukasz M.
Tylko 2 ringi, ja dołożyłem jeszcze pętelkę na przewinięciu. Fajne.

Mirów W jedności siła VI+ OS 13.V.2006Łukasz M.
Jak to robiłem to napewno to było VI+ (za psychę). Pierwszy spit na wysokości ok 7 m (teraz jest to już chyba obite) Trzeba było założyć pętelkę też dość wysoko (ok. 5m). Polecam.

Sulov Schody do neba VII- OS 5.V.2006Łukasz M.
Nie pamiętam czy tak to się pisze ;-) Super droga. ok 35 m wspinu. Można robić na 2 wyciągi. Jak narazie najmocniejszy mój OS :-) Pierwsza wpinka bardzo psychiczna... (kto był w Sulovie ten wie o co chodzi :-) ) Poszło wiele fajnych dróg, niestety nie pamiętam ich nazw. Jak pożyczę przewodnik od Hermana to wpiszę. Większość OS :-) Super rejon. Bardzo mi podpasował :-)

Mirów Okapiki VI.1 RP 15.VI.2006Łukasz M.
W przewodniku MG droga ta ma wycenę VI.1+, ale napewno jest to VI.1 Fajne :-)

Mirów Kości zostały rzucone V+ OS 15.VI.2006Łukasz M.
Nowo obita droga na Mniszku (z drugiej strony). W przewodniku zwie się Plecy Mniszka VI. Przyjemna.

Mirów Pan Kazimierz VI OS 15.VI.2006Łukasz M.
Nie jestem pewien czy tak się zwie ta droga. Wg newsów na Brytanie chyba tak. Troszki to zamieszane ;( Tak czy inaczej chodzi mi o drogę po lewej stronie od Kości zostały rzucone (Plecy Mniszka). Też jest to linia nowo obita.

Mirów Sztywny Pal Azji VI OS 15.VI.2006Łukasz M.
Bardzo przyjemna szósteczka :-) Puściło bez żadnego problemu :-) Polecam.

Mirów Misja V+ OS 15.V.2006Łukasz M.
Nowo obita. Wyślizgana. W zasadzie jest to większy boulder (2R bez stanu)

Mirów Ściana Stodoły V/V+ OS 15.VI.2006Łukasz M.
j.w. Taka wycena jest napisana mazakiem na ścianie. W przewodniku MG wycana to VI+. Jednak wydaje mi się, że troszki łatwiejsze od Misji (czyli V) ... ale ja się nie znam ;-)

Vapenka, Bela, Sulov Cakanka 6+ Flash 15.VI.2006Mormon
Turne po skałach Słowackich udane, odwiedziliśmy te trzy rejony, wspinanie wyśmienite wszędzie, polecam. Zrobiłem razem 13 dróg, najtrudniejsze przejście wpisałem, pozdrawiam

Przełom Białki, Obłazowa Obłazowa szóstka VI OS 9.VII.2006Klenio
Miało być dwódniowe oblężenie Zamarłej ale było tylko jednodniowe i to nie udane ;-) (zlewa) toteż się wycofaliśmy na przełom Białki. Jest tam bardzo fajne wspinanie po super wapieniu no i czyściutka woda obk.

Przełom Białki, Obłazowa Okap Konopki VII RP 9.VII.2006Klenio
Drogi są tam raczej krutki z Cruxem. Bardzo dobre pod Flasha!!

Przełom Białki, Obłazowa Telewizor VIII- RP 9.VIII.2006Klenio
Siłowa, przewieszona, patenciarska :-)

Przełom Białki, Obłazowa Bóg, Honor, okocim IX- RP 9.VII.2006Klenio
Bardzo ładne, techniczno-siłowe wspinanie. Co do wyceny to będzie pewnie raczej VIII+ (VI.3+) niż IX-

Przełom Białki, Obłazowa Telewizor VIII- RP 9.VII.2006payek
Tak jak powyżej pisze Klenio, z deszczowych a nawet gradowych Taterek i cieknącej Zamarłej, trafiliśmy na lampiastą Obłazową. Tak bywa… Ale miejscówa naprawdę urokliwa na gorące dni. Proponuje do południa Kramnice, potem kąpiel w Białce i popołudniu Obłazowa. W ten sposób chowamy się przed palącym słońcem i miło spędzamy wspinowy dzień. Jak dla mnie to skała jest świetna, trochę zdziera skórę, ale nie kasuje paluchów. No i te czyściutkie strumienie wokół - milutko bardzo. Tego dnia zrobiłem jeszcze fajną IV+ i na koniec przyszła moc na Telewizor. Szkoda, ze tak wcześnie musieliśmy się zbierać, ale na pewno tam wrócimy, bo naprawdę warto, może przy następnej wyprawie w Tatry ;-)

Rzędkowice Strzelcy podchalańscy VI.3+/4 RP 16.VII.2006Klenio
Piekne, trudne ruchy na płycie po dziurkach... Droga dośc kontuzjogenna (kluczowy strzał z płytkiego fuckera)

Rzędkowice Izba wytrzeźwień VI.1+/2 PP 16.VII.2006Ola
Kluczowy na drodze jest ruch z fuckera... Brak stanowiska (są ucha )

Tatry, Zadni Granat Filar Staszla V OS 20.VII.2006Leszek Janowski i Przemysław Sieradzan
Ładna droga, warto na nią się wybrać. Orientacja w ścianie dobra, trudno się zgubić chociaż trzeba być uważnym żeby się gdzieś nie zapchać. Młotka używaliśmy tylko do wyrąbywania stopni do przejścia śniegu pod ścianą. Sprzęt: zabierać kości, friendy, ekspresy i pętle (także długie).

Tatry, pn-zach. ściana Kościelca Droga Byczkowskiego V+ OS 21.VII.2006Leszek Janowski i Przemysław Sieradzan
Ładna droga, a szczególnie przedostatni wyciąg z bardzo długim zacięciem (załupą) z jedną przewieszoną ścianą (prowadził Przemek). Wejście w ścianę wyznacza rządek ringów na płycie, tak że drogę łatwo znaleźć. W ścianie trzeba być uważnym, żeby się nie zapchać w jakieś sąsiednie trudne warianty/drogi. Sprzęt: zabierać kości, friendy, ekspresy i pętle (także długie). Młotek zbędny.

Zakrzówek Prawe nity 6.4 RP 29.VII.2006arek
Jak dla mnie droga marzeń, piękna lekko wywieszająca się płyta. Juz dawno tak niczego nie zapatentowałem;)Zrobiłem cos co jeszcze nie tak dawno wydawało mi się nieosiągalne, banan na ustach przez najbliższe kilka dni murowany:)))))

Alpy Delfinatu, Francja Pilier de la Gorge, 150m; 5 wyciągów D; 5 max. OS 6.VII.2006Maciej Gugała, Karol Dąbrowski
na rozgrzewkę w Delfinacie dwie krótkie drogi zrobiliśmy z Hermanem po południu

Alpy Delfinatu, Francja Voie des pins; 100m; 2wyciągi D-; 4+ max. OS 16.VII.2006Maciej Gugała, Karol Dąbrowski
druga dróżka tego dnia, rewelacyjne tarcie, dobre obicie, na drogach nawet o takiej wycenie nie ma szrotu, rewelacja

Alpy Delfinatu, Francja Abbe hard; 400m; 12wyciągów; Tete de la Maye 2516m.n.p.m. D+; 5+/6a RK 18.VII.2006Maciej Gugała, Karol Dąbrowski
No to zaczęło się wspinanie poważne, droga na cały dzień, 400m, byłem nie rozwspinany i poleciałem na ostatnim wyciągu jak osioł w trudnościaach 5+

Alpy Delfinatu, Francja Visite Obligatoire, Aigulle Dibona 3131m.n.p.m., 400m, 13wyciągów TD+, 6a+ OS 20.VII.2006Maciej Gugała, Karol Dąbrowski
Wszyscy którzy odwiedzają Alpy delfinatu muszą podejść do schroniska Refuge de Soiller na wysokość 2719 m.n.p.m., stoi ono pod igłą która ma południową piękną 400 m ścianę, a środkiem jej biegnie visite obligatorie. Byliśmy ostatnim zespołem który wszedł w ścianę i ostatnim który schodził ze ściany. 13 wyciągów litego wspinania po płytach, wszystkie trzymają w granicach 5+, 6a+. Zero szrotów, fantastyczny wspin. Zazdroszczę Francuzom takich gór i takiego wspinania. Ciekawostka z drogi??? Obok naszej drogi biegła droga Voie Madier 5+ max, robiła ją rodzinka. Tatuś, mama i syn z Belgii. Synek ma 9, słownie: dziewięć lat i prowadził wyciągi do % na własnej asekuracji w lufie 200 metrów. Niebywałe rzeczy. Zdjęcia umiesci niedługo Herman w galerii. Dwa dni wcześniej spełniłem swoje marzenia, obejrzałem na żywo górski etap Tour de France z metą w słynnym L\'Alp d\'Huez, 21 zakrętów ponumerowanych, 15 km podjazdu o nachyleniu średnim 7,8%, deniwelacja 600 metrów, tysiące kibiców kolarstwa z całego świata, niezapomniane wrażenia.

Alpy Delfinatu, Francja Mazurka, 200m, 6wyciągów, Aiguille Orientale du Soreiller 3382 m.n.p.m. TD, 6a OS 21.VII.2006Maciej Gugała, Karol Dąbrowski
Następnego dnia zrobiliśmy do południa ładną litą linię która ma Polsko brzmiącą nazwę Mazurka, z boku biegnie druga \"Polska\" linia Polka. po południu zeszliśmy do Le Berarde, naszej bazy.

Alpy Delfinatu, Francja Pujolidal, 350m, 10wyciągów, Tete de la Maye D, 5+ OS 23.VII.2006Tereska, Mormon, Herman
Wracamy na tete de la maye, fajna droga, która jest tak ubezpieczona aby przewodnicy mogli przeciągnąć przez nią wielu klientów

Alpy Delfinatu, Francja 18 tentatives pour devenir un Saint-ogradiste, 400m, 10wyciągów TD-, 5+ max. OS 24.VII.2006Maciej Gugała, Karol Dąbrowski
Ostatni dzień naszego pobytu w Le Berarde, było pięknie, wszystkim plecam wspinanie się w Alpach, zobaczycie jaka różnica tarcia, pogody i litości dróg. Powrót z Le Berarde drogą która wiedzie nad przepaściami na Lazurowe Wybrzeże, 3 dni plaży, palmy, lodów i nurkowania

Tatry, Zamarła T. Motyka V OS 20.VII.2006Ola, Klenio
OS dla Oli, prowadziła kluczowe wyciągi. Dla mnie RP. Burza nas złapała w ścianie, jednakże udało mi się poprowadzić ostatni wyciąg (V-) w wodospadziku i było to chyba najtrudniejsze psychicznie co prowadziłem w taterkach ;-)))

Tatry, mnich Kant klasyczny V+ OS 23.VI.2006Klenio, Ola
Piekne rysy na własnej. Bardzo mało haków, stanowiska z kości. No i znowu burza (oprócz na zamarłej był jeszce wycof z kościelca) ale pany czegoś takiego wczesniej nie przeżyłem… 2 godziny staliśmy na wąskiej połeczce szczękając z zimna a deszcz, grad i te pieprzone pioruny napierały… brrrr . Troszkę się wychłodziliśmy aż w końcu się z lekka uspokoilo i przełoiliśmy do górnych półek. Z tamtą z powodu nieznajomości zejścia zjechaliśmy. Partnerka była na Maksa dzielna a chwilami nawet i dzielniejsza… ;-)

Tatry Mnich Międzymiastowa VI+ OS 25.VII.2006Klenio, Ola
Piękna droga w niezłej ekspozycji. Wspinaliśmy się w miłym towarzystwie, na superacie napierał Opozda a na Ferenskim \"tabaccos team \" :-) Także było miło.

Tatry Mnich Wacław spituje VII+ OS 25.VII.2006Klenio, Ola
Droga sportowa ale mimo to pbardzo ładna, wspinanie po pologich \"gołych\" płytach, tylko nóżki... 2 wyc. wariantem za VII+

Tatry, Turnia nad Wrotami Grań od wrót Chałbińskiego IV 1.III.2006

Tatry, turnia nad wrotami Grań od Wrót Chałbińskiego IV+ OS 26.VII.2006Ola, Klenio
Bardzo miła wycieczka. Mieliśmy iśc aż do zadniego ale wystraszyŁEM sie chmurki i zeszliśmy jakimiś trawiastym żlebem.

Tatry Zadni Mnich Głazkowie V OS 26.VII.2006Ola, Klenio
Hmm.... raczej nic pieknego. Dużo kruszyzny asekuracja nie najlepsza. Ale warto było sie giełgać bo widoki z Zadniego były zacne.

Alpy Delfinatu Francja Camox na Tete Blanche(2500m) 350m (10wyciągów) V+ D OS 17.VII.2006Teresa Front, Herman
Najbardziej górska droga jaką robiliśmy na wyjeździe-(moje odczucie:))). Górsko ponieważ:
- nieco krucho a na zjazdach nawet bardzo,
- oczywiście burza z deszczem podczas zjazdów, które okazały się być nieco skąplikowane ale daliśmy rade...:)).
2 gwiazdki za jakość asekuracji można już było odczuć. odległości sporawe a na łatwiejszych wyciągach III-IV(które dzielnie prowadziła teresa[V też prowadziła:))]) run outy nawet po 10 m i wiecej. Pozatym wspin w super jakości granicie.

Alpy Delfinatu Francja Une histoire sans fin 120m (4 wyciągi) Ścianka na Grande Rochaille IV, AD+ OS 16.VII.2006Tereska, Herman
Droga wiedzie charaktrystycznym białym \"ściekiem\".(biel to efekt spadającej wody, kamieni, lawin itd. podczas opadów itd.)
Zatem nie wspinamy się w tnącym skóre pomarańczowym granicie ale dającej złudzenie śliskości bieli i szarości.:)) Droga doskonale obita i lita. Bardzo dobra na rozwspin.

Dol. Kobylańska Filar obok garażu VI RP 15.VIII.2006Mormon
To najważniejsze przejście dla mnie w tym roku z przyczyn wiadomych.... W tamtym roku w oesie z tej drogi poleciałem i doznałem obrażeń głowy. Teraz droga wydała się technicznie łatwa, ale psychika walczyła z demonami przeszłości. Jestem hapyy

Tatry Kopa Spadowa Janoski-Śmiałko+warianty własne V+ OS 19.VIII.2006Klenio, Herman
Po 9 godzinach pogonie, gdy to o 24:00 wybyliśmy z parapetówy o godzinie 9:00 staneliśmy pod kopą. Planem było zrobienie Misio VII-. Ale juz na starcie źle sie wstrzelilililiśmy i za miast w misio weszlismy w janoskiego. Warianty własne to z wynikają z nieudanych prób dojścia do misia na 2 i 3 wyciągu:)). Droga mało atrakcyjna z kiepską asekuracją. Za to bardzo pouczająca.

Tatry
Kopa Spadowa
Pachniesz Brzoskwinią VII- PP 19.VIII.2006Klenio, Herman
Po rekonesansie na janoskim i krótkim resicie na obiadek i drzemke uderzyliśmy na Pachniesz Brzoskwinią. Bardzo ładne wspinanie. Droga obita konfortowo. Kluczowe trudności na 3 wyciągu(płyta). Okapik znacznie łatwiejszy. PP dlatego że wisiały expreski w 4 przelotach.

Tatry Czołówka MSW Grey Stone VII Os 20.VIII.2006Magda Drost, Klenio, Herman
Bardzo ładne wspinanie. Trudniejsze wyciągi konfortowo obite. Na łatwiejszych wyciągach trzeba conieco dołożyć. Kluczowy na drodze jest start na początku 2 wyciągu-Mocne buldetowe ruchy następnie półeczka na której oddałem honorowo mocz...(?!?) i potem płytka z niesamowitym wyjściem na płetwe. Kolejne wyciągi też świetne wspinanie w ładnej skale.

Tatry Czołówka MSW Szare Zacięcie VI+ OS 20.VIII.2006Magda Drost, Klenio, Herman
Pierwszy wyciąg super, miodzio. 2drugi choć kluczowy już nie tak piękny. Kolejne wyciągi mniej ciekawe. Asekuracjia ok - haków full, można coś bezproblemu dołożyć.

Podsumowując Pogoda Super - takiej lampy jeszcze w tatrach nie widziłem. Wyjazd bardzo udany szkoda tylko że Klenio taki marudny :))) - ale trza mu wybaczyć bo sie z Olą nie widział 3 tygodnie.:))

Dol. Kobylańska Rysa Browna VI.1+ OS 15.VIII.2006Klenio
Bardzo ładna trzymajaca do końca i co zaskakujące na warunki kobylańskie, nie wyślizgana

Dol. Kobylańska Środkiem filara obok garażu VI.2+ OS 15.VIII.2006Klenio
Bardzo łada droga. Mój najtrudniejszy jurajski OS. W sumie jest dosyć czytelna (upaprane chwyty)

Aberdeenshire / Szkocja The Bridge - Left Hand Variation VS 4c OS 12.VIII.2006T. Smoliński
bardzo ladna, widokowa droga. prowadzi zakrzywiona w lewo rysa, w ktora zapakowac i kosci i kosteczki.

Meikle Partans/Szkocja Epistrophe VS 4c OS 12.VIII.2006T.Smoliński
droga zaczyna sie przewieszeniem, ktore sprawilo mi troche trudnosci w osadzeniu sprzetu.Po pokonaniu przewieszki, poszlo gladko :)

Clach na Beinn (Szkocja) Python Cracks VD OS 5.VIII.2006T.Smoliński
Bardzo stresujaca dla mnie droga z 2 powodow. I. Pierwszy moj DDSowy OS, II. Pierwsze zetkniecie z Grid\'em. Grid ogolnie nie jest zly... trzeba sie tylko przyzwyczaic

Clach na Beinn Rough Rider HVS 5a OS 5.VIII.2006T.Smoliński
Mozolna droga (jak dla mnie)! Maly szpej mozna zostawic na dole... zabrac ze soba wszystko co duze i ciezkie... a duzego \"Kaziowego frienda\" oj bylo by gdzie osadzic :)

Okiennik Skarżycki(Wielki) Cnotka Panna Migotka VI Flash 27.VIII.2006Mormon
droga wariantem obejściowym kluczowych trudności, asekurował wcześniej Maćka Domańskiego więc Flash

Okiennik Wielki Muminki VI+ OS 27.VIII.2006Mormon
Dla wyższych toto nie ma vi+, ale dla niskich to i owszem

Okiennik Wielki The Doors VI.1 RP 27.VIII.2006Mormon
Jedna wędeczka i prowadzenie na lajcie. Jak się spotyka drogę o takiej nazwie to grzech nie poprowadzić. Generalnie Okiennik Wielki to chyba najpiękniejsza formacja skalna na Jurze, matka natura dała nam coś pięknego. Jedźcie i wspinajcie się tam. Obicie stare ringi, przeloty czasami tak rzadko jak w Sulowie, ale bezpieczne.

Okiennik Wielki Droga Bodhisatwy VI.2+ RP 27.VIII.2006payek
Śliczny monument skalny, piękna ściana, ładna droga i sporo wspinania (ponad 20 m) - polecam! Droga jak na swą wycenę nie jest trudna, w tamtym roku puściła za pierwszym razem na wędkę, ale nie starczyło czasu na prowadzenie. Tym razem krótkie przypomnienie i szybkie prowadzenie w letnim deszczyku:)

Rzędkowice Ętliczek pętliczek IV+ OS 17.IX.2006Mormon
Fajne i mocne sa dla mnie wyceny na zegarowej

Rzędkowice Mała rzecz a cieszy V OS 17.IX.2006Mormon
Również mocne jak na V

Rzędkowice Poślizg kontrolowany VI.1 RP 17.IX.2006Mormon
Prowadźcie to najszybciej jak możecie bo niedługo będzie to duży \"poślizg\" i mało \"kontrolowany\"

Rzędkowice Izba wytrzeźwień VI.1 OS 17.IX.2006Mormon
Mój najmocniejszy oes. Atakujcie to z oesa bo droga jest wymażona na ten styl.

Rzędkowice Izba wytrzeźwień VI.1+ OS 17.IX.2006Mormon
oczywiście jest to VI.1+ ;-)

Kamień Leski Archiwum X VI.2+/3 RP 27.IX.2006Klenio
Bardzo fajne siłowe wspinanie w lekkim przewieszeniu. Puściły także VI.1 i VI OS. Bardzo fajny rejon, zajebista skała i śliczne wspianie.

Kamieniec Kataraktra VI.3+ OS 28.IX.2006Klenio
Mój teoretycznie najtrudniejszy OS. droga krótka siłowa a trudności to wgiełganie się na wierzchowinę. Zrobiłem też filar za VI OS, trochę pobulderowaliśmy.

Podlesice Pożegnanie z Agnieszką VI.1 OS 1.X.2006Mormon
Fajna i przyjemna droga na oesa

Podlesice Nieistotne warianty VI+/1 flash 1.X.2006mormon
Tak w przewodniku ale max to ma vi+

Podlesice Lewa Pilchówka VI.1 RP 1.X.2006mormon
tak czyste VI.1, obowiązek odwiedzających młynarza

Kamieniec pod Krosnem Kataraktra VI.3+ OS 28.IX.2006Herman
Ja bym zaproponował raczej VI.2+. Ale pytałem miejscowych i podobno tyle ma?? Kiedyś to było podobno wycenione VI.4:)))

Kamień Leski Ziemia obiecana VI.3 OS 27.IX.2006Herman
Bardzo ładna droga. Jeśli oglądaliście film hybrydy o polskich skałkach to tam jest zfilmowana ta droga. Piękne 30m wspinanie.

Kamień Leski Bieszczadzkie solo VI.2+ OS 27.IX.2006Herman
Droga wytrzymałościowa 25m wspinu. super wspinu. Jeszcze zrobiłe OSem Kain problem VI.2+ tu to m nie pogieło:))

OSP [Słowenia] Mosquito\'s wall 7b+ RP 7.XII.2006Herman
Szybko poszło, po zapatentowaniu puściło w pierwszej próbie. Piekna wytrzymałościowa droga z piejscem na dole,

Misja Pec [Słowenia] Rodeo 7a Os 4.XII.2006Herman
Jak to na weeście niemal każda droga jest piękna. Wytrzymałościowy wspin po kaloryferach - ściski.